Edinburgh has beaches!!! - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Renske - WaarBenJij.nu Edinburgh has beaches!!! - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Renske - WaarBenJij.nu

Edinburgh has beaches!!!

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

10 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Ondanks dat Schotland een eiland is had ik niet verwacht dat Edinburgh een strand zou hebben, maar gelukkig: ze hebben Portobello beach. Het is een klein zandstrand maar heerlijk om een dagje te ontspannen. Ik ben vandaag met mijn franse huisgenootje Amandine en een franse vriend van haar naar het strand geweest, lekker geluierd en een racketspelletje gespeeld. Ondanks dat ik hoorde dat het in Nederland de hele dag regent en 15 graden was, was het vandaag in Edinburgh lekker weer. Net niet warm genoeg om in je bikini te gaan liggen maar toch heel aangenaam. Het heeft overigens sinds ik hier ben nog niet geregend, terwijl ik altijd hoor dat echt schots weer regen heeft.

Ik heb nu ook foto's online staan op: