Edinburgh has beaches!!! - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Renske - WaarBenJij.nu Edinburgh has beaches!!! - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Renske - WaarBenJij.nu

Edinburgh has beaches!!!

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Renske

10 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Ondanks dat Schotland een eiland is had ik niet verwacht dat Edinburgh een strand zou hebben, maar gelukkig: ze hebben Portobello beach. Het is een klein zandstrand maar heerlijk om een dagje te ontspannen. Ik ben vandaag met mijn franse huisgenootje Amandine en een franse vriend van haar naar het strand geweest, lekker geluierd en een racketspelletje gespeeld. Ondanks dat ik hoorde dat het in Nederland de hele dag regent en 15 graden was, was het vandaag in Edinburgh lekker weer. Net niet warm genoeg om in je bikini te gaan liggen maar toch heel aangenaam. Het heeft overigens sinds ik hier ben nog niet geregend, terwijl ik altijd hoor dat echt schots weer regen heeft.

Ik heb nu ook foto's online staan op:

http://photobucket.com/opreismetrenske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Renske gaat studeren in Edinburgh Schotland

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2009

Tot nu toe

14 Oktober 2009

Napier Freshers week part two

13 September 2009

Napier Freshers week part one

02 September 2009

Edinburgh attracties 2

01 September 2009

Edinburgh attracties
Renske

Study at Napier Uni, Edinburgh, Scotland

Actief sinds 07 Juni 2009
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 29010

Voorgaande reizen:

06 Juli 2009 - 01 Januari 2010

Renske gaat studeren in Edinburgh Schotland

Landen bezocht: